Seznam činností správce objektů
Měsíčně
- Návštěva v objektu
- Kontrola chodeb, sklepů, půdy – zápis závad do emailu INFO@REALITYPOINT.CZ
- Informační kontrola bytů – komunikace s nájemci o problémech v objektu
- Identifikace případných závad (oprava nájemcem do 1000 Kč či vlastním poškození, případně oprava pronajímatelem nad 1000 Kč)
- Kontrola odpadového hospodářství (případný nepořádek u popelnic), množství popelnic, potřeby nájemníků
- Úklid na zahradě – komunikace se správcem zahrady
- Kontrola vytápění
- Kontrola případných poškození na objektu (okna,dveře,schránky,chodba)
Ročně
- Opis stavů vody
- Opis stavů plynu (je li centrální kotelna)
- Opis stavů elektriky (v případě že to platí pronajímatel)
- Opis stavů plynu (v případě že to platí pronajímatel)
- Kontrola stavu revizí (hromosvod, spalinové cesty, elektro, plyn, požární směrnice)
- Významnější kontrola objektů (stav vnější/vnitřní, vybavení chodeb)
- Písemný zápis ke každému objektu s podpisem správce budovy.
Nárazově – AD hock
- Zajištění řešení oprav na objektu
- Opravy na pronajímatele – domluva s nasmlouvanými dodavateli o opravě (u zásadních věcí vždy co nejdřív)
- Opravy na nájemce – možnost domluvy s nasmlouvanými dodavateli – platba přes nájemce
- Případné poškození objektu hlásit na pojišťovnu – domluva s obchodním zástupcem pojišťovny – nahlášení a uvedení do firemního protokolu.
- Zajistit úklid sněhu a vyklízení případného nepořádku v objektu (půdy, sklepy, chodby) – vše přeúčtovat nájemníkům.
Identifikace typu závady:
- Jakákoliv drobná oprava do 1000 Kč – platí nájemce
- Významnější opravy nad 1000 Kč vždy objednávka emailem s identifikací objektu
- Roční úhrn oprav do 100Kč/m2
- V případě vlastního poškození nebo poškození vybavení za které se neplatí nájem vždy platí nájemce