Menu Zavřeno

Seznam činností správce objektů

Měsíčně

  • Návštěva v objektu
  • Kontrola chodeb, sklepů, půdy – zápis závad do emailu INFO@REALITYPOINT.CZ
  • Informační kontrola bytů – komunikace s nájemci o problémech v objektu
  • Identifikace případných závad (oprava nájemcem do 1000 Kč či vlastním poškození, případně oprava pronajímatelem nad 1000 Kč)
  • Kontrola odpadového hospodářství (případný nepořádek u popelnic), množství popelnic, potřeby nájemníků
  • Úklid na zahradě – komunikace se správcem zahrady
  • Kontrola vytápění
  • Kontrola případných poškození na objektu (okna,dveře,schránky,chodba)

 

Ročně

  • Opis stavů vody
  • Opis stavů plynu (je li centrální kotelna)
  • Opis stavů elektriky (v případě že to platí pronajímatel)
  • Opis stavů plynu (v případě že to platí pronajímatel)
  • Kontrola stavu revizí (hromosvod, spalinové cesty, elektro, plyn, požární směrnice)
  • Významnější kontrola objektů (stav vnější/vnitřní, vybavení chodeb)
  • Písemný zápis ke každému objektu s podpisem správce budovy.

 

Nárazově – AD hock

  • Zajištění řešení oprav na objektu
  • Opravy na pronajímatele – domluva s nasmlouvanými dodavateli o opravě (u zásadních věcí vždy co nejdřív)
  • Opravy na nájemce – možnost domluvy s nasmlouvanými dodavateli – platba přes nájemce
  • Případné poškození objektu hlásit na pojišťovnu – domluva s obchodním zástupcem pojišťovny – nahlášení a uvedení do firemního protokolu.
  • Zajistit úklid sněhu a vyklízení případného nepořádku v objektu (půdy, sklepy, chodby) – vše přeúčtovat nájemníkům.

 

Identifikace typu závady:

  • Jakákoliv drobná oprava do 1000 Kč – platí nájemce
  • Významnější opravy nad 1000 Kč vždy objednávka emailem s identifikací objektu
  • Roční úhrn oprav do 100Kč/m2
  • V případě vlastního poškození nebo poškození vybavení za které se neplatí nájem vždy platí nájemce